Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

PrenatalFIT si PostnatalFIT- cele mai noi clase de la Social Gym pentru viitoarele si proaspetele mamici

Spinning cu SILVIAN
19:30 - 20:30
joi
21 noiembrie 2019
 
 

De 8 martie, le invitam pe viitoarele si proaspetele mamici la doua clase demonstrative de gimnastica prenatala si postnatala, cele mai noi activitati introduse in programul Social Gym!

Clasele PrenatalFIT și PostnatalFIT sunt clase de miscare, ce va vor antrena corpul pentru o sarcina si nastere lipsite de disconforturi si complicatii, dar si pentru o recuperare rapida postpartum.

Iar daca va place ce vedeti, puteti profita de OFERTA FULGER valabila doar in ziua evenimentului, achizitionand un abonament cu 40% discount.

Iata de ce sportul in timpul sarcinii, dar si exercitiile fizice postnatale sunt benefice atat pentru mame, cat si pentru bebelusi:

  1. Sportul in timpul sarcinii reduce aparitia complicatiilor: exercitiile fizice in timpul sarcinii reduc riscul unor complicatii in timpul sarcinii, dar si la nastere. Sportul va va ajuta sa va feriti de complicatii precum diabetul gestational sau cezariana de urgenta si sa aveti o nastere mai usoara. De asemenea, exercitiile fizice amelioreaza si durerile de spate pe care le resimtiti in timpul sarcinii.
  2. Sportul va ajuta sa aveti o recuperare mai rapida dupa nastere: miscarea in timpul sarcinii are un efect pozitiv si asupra recuperarii fizice de dupa sarcina, daca continuati exercitiile fizice si dupa nastere. Conform unui studiu din 2012, femeile care practica sport in aceasta perioada se simt mai putin obosite si stresate si au o tensiune mai scazuta.
  3. Sportul in timpul sarcinii este benefic si pentru bebelus: si cei mici profita de pe urma activitatii fizice a mamei de-a lungul sarcinii. Riscul de diabet este mai scazut, inclusiv atunci cand cel mic ajunge la varsta adulta, iar ritmul cardiac al fetusului este consderabil mai bun in cazul in care mama face sport.
  4. Gimnastica postnatala favorizeaza refacerea dupa nastere: medicii recomanda ca exercitiile fizice de dupa nastere sa fie incepute la 6 saptamani dupa o nastere normala si la 8 saptamani dupa operatia de cezariana. Sportul in aceasta perioada va va ajuta sa va intariti muschii abdominali, dar si sa tratati anumite afectiuni specifice acestei perioade, precum durerile de spate.

Desi va trebui sa reduceti din antrenamentele extenuante si sa renuntati, pe durata sarcinii, la ridicatul greutatilor, exercitiile fizice sunt chiar recomandate de catre medici in aceasta perioada, cu conditia sa fiti asistata permanent de un fizioterapeut cu experienta in antrenamentele prenatale si postnatale.

Va asteptam la Social Gym pentru a experimenta, alaturi de Oana – fizioterapeut cu certificari de Pilates, Educator Perinatal si fitness, una din clasele special concepute pentru viitoarele mamici!

Mai multe despre acestea, poti afla aici.

Etichete: , , , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro.