Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Cum sa va refaceti dupa un antrenament intens la sala?

Spinning cu SILVIAN
19:30 - 20:30
joi
19 septembrie 2019
 
 

smoothie - social gym

Timpul petrecut in sala de fitness ar trebui urmat si de o perioada de pauza, in care sa ii dati voie corpului si muschilor sa se refaca dupa o serie de exercitii de intensitate ridicata. Iata cateva sfaturi care ar trebui sa va ajute sa va refaceti dupa un antrenament intens la sala:

  • Este important ca imediat dupa antrenament sa beti aproximativ 1 litru de apa. Una dintre cele mai frecvente greseli facute de cei care merg la sala este sa nu bea apa timp de cateva ore dupa ce au facut miscare.
  • Un smoothie hranitor este si el benefic dupa antrenament. Dupa 30-60 de minute de la terminarea antrenamentului, muschii au nevoie de vitamine, minerale si fier pentru a se reface. Un smoothie pe baza de sfecla rosie, spre exemplu, preparat prin presare la rece, va oferi toate acele elemente de care aveti nevoie pentru a va recapata tonusul. Sfecla este o leguma cunoscuta pentru calitatile ei energizante si de refacere a organismului, fiind o sursa excelenta de vitamina K, fier, magneziu, acid folic sau fosfor. Daca veti aduga si alte legume si fructe, precum morcovi sau lamai, veti obtine un suc bogat in vitamine si minerale (A, C, E, K, B1, B2, B2, C, acid folic, fibre, magneziu, fier, cupru si fosfor), pe care il veti putea consuma atat dimineata, cat si seara.
  • De asemenea, dupa antrenament este la fel de important sa va luati si ,,doza’’ de proteine. O portie de friptura de vita, pui sau peste, gatita la gratar, insotita de o garnitura formata din legume la cuptor este masa perfecta de dupa un antrenament intens!

Asadar, refacerea reprezinta o etapa semnificativa pentru un antrenament eficient si, desi este de multe ori ignorata, se poate dovedi la fel de importanta ca exercitiile fizice in sine. Astfel, perioada de refacere de dupa efortul depus in sala este esentiala in progresul pe termen lung in orice sport, iar o zi de recuperare in plus v-ar putea mari performantele si, implicit, rezultatele in sala de fitness.

Sursa foto

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro.