Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Cum sa facem sport (corect) la 20 de ani?

Spinning cu SILVIAN
19:30 - 20:30
joi
19 septembrie 2019
 
 

fitness_social gym

In jurul varstei de 20 de ani organismul uman este puternic si rezistent, asa ca pare a fi momentul perfect sa-ti testezi limitele fizice. Totusi, un program dezordonat, caruia i se adauga lipsa de somn si gustarile nocturne, iti pot afecta rezistenta fizica si psihica.

Asadar, principala provocare la aceasta varsta nu este sa dobandesti o forma fizica de invidiat, ci sa te obisnuiesti cu un stil de viata sanatos.

Daca in privinta alimentatiei este bine sa te axezi pe carne slaba, peste, legume si fructe, iata cateva sugestii referitoare la exercitiile fizice potrivite pentru varsta de 20 de ani:

  1. Un stil de viata sanatos incepe cu o atitudine pozitiva si relaxata, ceea ce yoga iti poate oferi. Practicand yoga, vei deveni mai putin stresat, vei dobandi o postura corecta a corpului, iti vei tonifia musculatura si, fara sa-ti dai seama, vei incepe sa faci alegeri sanatoase si pe alte planuri.
  2. Daca te pasioneaza dansul, un mod distractiv de a te mentine in forma sunt clasele de Step with love! si Aerodance de la Social Gym. Vei elibera tensiunea acumulata pe parcursul zilei, vei dobandi un plus de energie si iti vei ajuta corpul sa arda caloriile in ritm de dans!
  3. De multe ori, tinerii prefera antrenamentele cardio in locul celor cu greutati. Totusi, este indicat sa incluzi ridicarea greutatilor in rutina ta de fitness, pentru a-ti creste rezistenta musculara si densitatea osoasa, precum si pentru a preveni aparitia osteoporozei in viitor.
  4. Un exercitiu foarte bun pentru toata musculatura corpului este plank, pe care il poti practica la sala de fitness sau acasa. Tehnica este foarte simpla: trebuie doar sa stai in pozitia de flotare, cu mainile perfect intinse si cu spatele drept, in linie cu picioarele. Mentine aceasta pozitie timp de un minut.

Se recomanda ca orice exercitiu de fitness sa fie executat lent, cu atentie si concentrare. In acest fel, nu vor lucra doar muschii implicati direct, ci si muschii de stabilizare si cei ai spatelui. Succes!

Sursa foto

Etichete: , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro.