Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Ce sa mananci pentru a avea un abdomen plat?

Spinning cu SILVIAN
19:30 - 20:30
joi
21 noiembrie 2019
 
 

alimentatie_abdomen platUn abdomen „cu patratele” nu se obtine doar prin efort prelungit la sala de sport, ci si prin adoptarea unei alimentatii corecte. De altfel, fiecare dintre noi are deja un six-pack, dar problema este ca e ascuns in spatele straturilor de grasime.

Asadar, daca vrei sa intampini vara cu cel mai atractiv abdomen, tine cont de urmatoarele sfaturi alimentare.

Fii sigur ca incluzi in alimentatia zilnica cel putin 150 de grame de proteina, fie ca alegi sa consumi carne de pui, curcan, oua sau lactate. Organismul uman foloseste cu 30% mai multa energie pentru a digera proteinele, spre deosebire de carbohidrati. Asadar, mancand proteine vei reusi sa slabesti mai repede. De asemenea, fructele, legumele si grasimile sanatoase (nuci, alune, migdale si grasimi din peste) sunt importante pentru un regim echilibrat, asa ca nu le exclude din alimentatie.

Ideal ar fi sa elimini din dieta dulciurile, uleiurile si grasimile rafinate, alcoolul, sucurile si racoritoarele. Daca ti se pare dificil, scade cantitatea in care le consumi pana cand vei ajunge sa le consumi doar ocazional.

Nu uita de gustari deoarece este important sa-ti mentii nivelul zaharului din sange constant, pentru a preveni scaderea masei musculare. Poti sa mananci ceva la fiecare 3 ore, numai ca ai grija cu cantitatile:  o gustare este de 2-3 ori mai mica decat o masa.

Ia cina cu 3 ore inainte de culcare, ca sa  te asiguri ca nu-ti va fi foame mai tarziu. In caz contrar, orice mananci in acest interval se va depune, deoarece seara nu consumi la fel de multa energie ca in timpul zilei.

Bea multa apa, preferabil intre 2 si 4 litri pe zi. Beneficiile consumului de apa asupra organismului sunt multiple, insa in aceasta situatie ne intereseaza mai ales faptul ca stimuleaza metabolismul si ajuta corpul sa utilizeze mai rapid nutrientii pe care ii ia din alimentatie.

Alege programul ReStart Yourself pentru sesiuni personalizate de sport, nutritie si masaj.

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro.