Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Ce fructe ar trebui sa incluzi in alimentatie?

Spinning cu SILVIAN
19:30 - 20:30
joi
21 noiembrie 2019
 
 

nutritie_socialgymStim cu totii ca o rutina de sport este eficienta si are rezultate doar daca este completata de o alimentatie sanatoasa, bogata in vitamine, proteine si minerale, care sa va dea energie pentru orele petrecute in sala de sport. Iar pentru ca fructele reprezinta una dintre cele mai importante surse de vitamine si minerale, ne-am gandit sa facem o selectie a unora dintre cele mai benefice fructe pentru sanatatea noastra, care insa nu sunt incluse, in mod frecvent, in alimentele pe care le consumam de zi cu zi.

Avocado: este o sursa incredibil de bogata de nutrienti, oferind aproape 20 de vitamine si minerale in fiecare portie. Desi are un continut mare de grasimi, fructul de avocado contine asa numitele ,,grasimi bune’’, inclusiv grasimi mononesaturate. Acest tip de grasime poate reduce riscul de accident vascular cerebral sau atac de cord, dar si nivelul de colesterol din sange. Mai mult, fructele de avocado sunt o mare sursa de vitamina B, C si E, care va va ajuta in lupte impotriva bolilor si infectiilor si va vor ajuta sa va mentineti sanatatea sistemului imunitar.

Ananasul: beneficiile ananasului sunt multiple. Acesta este o sursa excelenta de vitamina C, aceasta stimuland productia celulelor albe din sange, ce ataca bacteriile straine si virusii. De asemenea, manganul din ananas joaca un rol important in intarirea sistemului imunitar. Ananas are un nivel ridicat de vitamina B3 si triptofan, pe care organismul il foloseste pentru a ajuta la producerea serotoninei. Exista unele dovezi stiintifice ca un dezechilibru in nivelul de serotonina ar putea contribui la depresie. O suta de grame de ananas contine 50 de calorii, 0,5g de proteine si 0,1g grasimi.

Clementinele: o clementina este o alegere perfecta pentru o gustare sanatoasa, in special in timpul sezonului de gripa. O clementina va va furniza 60 la suta din doza zilnica recomandată de vitamina C. Acest fruct contine, de asemenea, alte elemente nutritive, cum ar fi tiamina, vitamina B6, acid folic si potasiu.

Impreuna cu nutritionistii nostri de la Social Gym, veti putea gasi cel mai eficient program de nutritie, pentru a putea gasi un echilibru intre un program eficient de sport si o alimentatie sanatoasa, care sa va completeze eforturile fizice.

Sursa foto 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro.