Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Ai 30 de ani sau mai mult? Iata cum te poti mentine in forma!

Spinning cu SILVIAN
19:30 - 20:30
joi
19 septembrie 2019
 
 

running-573762Varsta de 30 de ani aduce, printre altele, mai putin timp liber, mai mult stres si o incetinire a metabolismului cu 2-3 procente fata de perioada adolescentei. Poate ca nu pare o schimbare majora, insa metabolismul este responsabil cu arderea grasimilor, prin urmare poti lua in greutate chiar daca nu exista modificari majore in alimentatia sau stilul tau de viata. Totodata, masa musculara incepe sa scada.

Din acest motiv, daca ai peste 30 de ani, este indicat sa-ti stabilesti programul de sport in functie de nevoile specifice ale acestei varste. Iata cateva sugestii de exercitii menite sa ofere corpului tau exact ce are nevoie:

  1. Daca pana acum nu obisnuiai sa ridici greutati, este cel mai bun moment sa incepi. Iti vei fi recunoscator peste 10 ani, cand oasele tale vor fi puternice si rezistente, iar musculatura ta va fi mai definita. Poti face antrenament cu greutati chiar la tine acasa sau la sala, timp de 30 de minute, de doua ori pe saptamana, iar zilele alese este indicat sa nu fie consecutive.
  1. Antrenamentele de interval training sunt, de asemenea, indicate in aceasta perioada. Pot fi sub forma de plimbari in aer liber, alergare pe banda, ciclism etc. Incepe-ti dimineata cu 30 de minute de jogging in parc sau mergi pe jos la birou de cateva ori pe saptamana.
  1. In cazul femeilor insarcinate sau care au nascut de curand, cel mai potrivit antrenament ramane pilates, pe care il poti practica si la noi, la Social Gym. Sesiunile de pilates iti vor tonifia coapsele si abdomenul, intarindu-ti musculatura intr-un mod discret, dar vizibil.
  1. Daca preferi sporturile interactive, opteaza pentru doua ore de antrenament cardio sub forma de baschet, fotbal sau tenis de cateva ori pe saptamana.

Alaturi de antrenorii de la Social Gym vei putea sa iti stabilesti cel mai potrivit si eficient antrenament in functie de nevoile tale! 

 

Etichete: , , , , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro.