Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

6 clase care sa te ajute sa reintri in forma dupa vacanta

Spinning cu SILVIAN
19:30 - 20:30
joi
21 noiembrie 2019
 
 

Maraton pic- Pixabay

Dupa o vacanta binemeritata, in care cu totii ne-am incarcat bateriile pentru inceputul unui nou an, este timpul sa ne intoarcem la activitatile zilnice, inclusiv la rutina de antrenament si la obiceiurile sanatoase. Si pentru ca sportul va va da un plus de energie si de motivatie, in articolul urmator ne-am gandit sa va propunem cinci clase care sa va ajute sa reintrati in forma dupa perioada lunga de vacanta:

  1. Spinning: binecunoscutele clase de spinning va vor ajuta sa va imbunatati metabolismul oaselor si articulatiilor, sa eliminiati toxinele si sa va mentineti sanatatea inimii. Clasa este structurata pe mai multe niveluri de dificultate si se adreseaza tuturor celor care doresc sa isi imbunatateasca conditia fizica, indiferent de varsta. Daca obiectivul vostru este sa ardeti calorii, atunci clasa de spinning va poate ajuta sa pierdeti pana la 1500 de calorii pe ora.
  2. Total Body Workout: clasa de total body workout va va ajuta la intarirea musculaturii si la cresterea rezistentei. Este o clasa de grup in care se folosesc accesorii de fitness, iar gradul de dificultate este mediu. Scopul acestui antrenament este tonifierea principalelor grupe musculare si adaptarea organismului la praguri diferite de efort.
  3. Mobility: dupa cum reiese si din numele acestei clase, imbunatatirea mobilitatii este scopul acestui antrenament. Exercitiile functionale, de echilibru si stretching-ul stau la baza acestei clase.
  4. Yoga: una dintre cele mai intalnite practice pentru eliminarea stresului, clasa de Yoga are la baza legatura dintre respiratie si postura. Acest antrenament imbunatateste postura corpului, va ajuta in inlaturarea blocajelor articulare si in eliminarea stresului.
  5. Pilates: este un tip de antrenament accesibil oricarei persoane capabile de miscare fizica. Zona pe care se insista cel mai mult in timpul claselor de Pilates este cea Core (abdomen, intercostalii si muschii lombari). Clasele de Pilates va vor ajuta la cresterea tonusului muscular, imbunatatirea posturii si reducerea nivelului de stres.
  6. Step with love: acest tip de clasa presupune miscari ritmice, repetitive, care implica un numar mare de grupe musculare din partea inferioara a corpului. Beneficiile sunt multiple, de la imbunatatirea rezistentei la efort pana la tonifierea musculaturii si dezvoltarea sistemului cardiovascular.

Daca v-am atras atentia, Social Gym va invita, intre 19 si 21 ianuarie, la Fitness Resolutions Days pentru a incerca sa va depasiti limitele si sa incepeti noul an in forma.

Si pentru a va motiva, cei care vor reusi sa termine 2 probe consecutive in aceeasi zi, vor avea parte si un premiu: 1 sedinta gratuita de consiliere nutritionala sau o 1 sedinta de masaj, la alegere.

In plus, pe toata durata maratonului, veti putea beneficia de o reducere de 50% la orice abonament Social Gym.

Inscrierile la una sau mai multe din clase se pot face printr-un e-mail la office@socialgym.ro, in care trebuie sa mentionati ziua/zilele si clasele la care vrei sa luati parte.

Etichete: , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro.