Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

5 trucuri de la traineri de top care iti vor imbunatati randamentul la sala

Spinning cu SILVIAN
19:30 - 20:30
joi
14 noiembrie 2019
 
 

antrenori de top

Daca te numeri printre clientii Social Gym, ai avut deja ocazia sa vezi cat de important este ca antrenorii sa-ti fie alaturi de la inceput pana la sfarsit, sa te motiveze si sa te incurajeze pana in ultimul minut al antrenamentului. Cu siguranta ei stiu cum sa te motiveze pe tine, dar te-ai intrebat vreodata ce ii motiveaza pe ei? Iata, asadar, cateva trucuri dezvaluite de traineri de top din Statele Unite, care te vor ajuta sa iti imbunatatesti randamentul la sala.

  1. Intreaba-te cum vrei sa te simti la final

In timpul antrenamentului, in loc sa te gandesti ca iti doresti o musculatura mai definita, un abdomen ferm sau solduri mai mici, imagineaza-ti sentimentul pe care il vei avea la final, dupa o ora (sau mai mult) de exercitii fizice intense. Concentreaza-te pe acel sentiment placut in timp ce faci exercitiile, iar motivatia iti va creste ca prin minune.

  1. Nimic nu devine mai usor, insa tu devii mai puternic

Cu cat vii mai des la sala, cu atat devii mai puternic si exercitiile pe care le faci trebuie sa fie din ce in ce mai provocatoare. De altfel, este normal sa fie asa, deoarece odata ce dobandesti rezistenta si te obisnuiesti cu un anumit nivel de dificultate, nu trebuie sa stagnezi, ci sa te asiguri ca  progresezi in continuare.

  1. Fa acel lucru la care nu esti foarte bun

Sa spunem ca ai picioarele foarte puternice si iti face placere sa lucrezi muschii coapselor, insa abdomenele iti dau batai de cap deoarece ai grasime in aceasta zona, iar muschii nu sunt foarte dezvoltati. Ei bine, probabil stii deja ce urmeaza sa iti spunem: Fa abdomene! Este singura modalitate prin care vei progresa constant si iti vei dezvolta corpul uniform.

  1. Ignora complet telefonul mobil

Ce poze au mai pus prietenii tai pe Facebook nu ar trebui sa te intereseze absolut deloc in timpul antrenamentelor la sala. Dimpotriva: daca vrei sa obtii cele mai bune rezultate, va trebui sa ignori complet telefonul mobil si sa te concentrezi pe muschii care lucreaza.

  1. Alimenteaza-te corect dupa sala

Exercitiile fizice sunt percepute ca o forma de stres de catre organism asa ca nivelul de cortizol, hormonul stresului responsabil pentru acumularea grasimii in jurul abdomenului, creste simtitor in perioada de dupa antrenament. Pentru a regla nivelul acestui hormon, este indicat sa consumi carbohidrati si proteine in urmatoarele doua ore, in cantitati moderate.

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro.