Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

5 curiozitati despre exercitiile Pilates

Spinning cu SILVIAN
19:30 - 20:30
joi
14 noiembrie 2019
 
 

pilates

Exercitiile Pilates au devenit, in ultimii ani, un trend pentru cei care frecventeaza salile de fitness. Beneficiile lor sunt recunoscute atat in randul antrenorilor, cat si al practicantilor, dovada fiind faptul ca milioane de oameni practica, la ora actuala, aceasta forma de sport. Pentru ca vrem sa cunoasteti cat mai multe detalii despre antrenamentele pe care le puteti incerca la noi, ne-am gandit sa va dezvaluim cateva lucruri interesante si mai putin cunoscute despre popularele exercitii Pilates:

  1. Putini oameni stiu faptul ca Pilates a fost inventat de catre un culturist german, Joseph Pilates, acum mai bine de 100 de ani. El a dezvoltat acest sistem special de fitness urmarind sa creeze un echilibru intre sanatatea fizica si cea mentala.
  1. Initial, Joseph Pilates si-a denumit sistemul de fitness „contrology” sau „arta miscarilor controlate”, numele provenind de la faptul ca sportivul a dorit ca, prin exercitiile sale, practicantii sa invete sa isi controleze simultan corpul, mintea si muschii. Miscarile pe care le-a inventat se concentreaza pe muschii din zona centrului de greutate al corpului (muschii abdominali, muschii din partea inferioara a spatelui si muschii pelvieni), dar si pe o postura corecta si constientizarea respiratiei.
  1. O ora de Pilates va ajuta sa ardeti calorii nu doar in timpul antrenamentului, ci si dupa acesta. Este dovedit stiintific faptul ca antrenamentele de rezistenta, esenta exercitiilor Pilates, duc la o crestere a masei musculare si la arderea continua de calorii, chiar si dupa terminarea exercitiilor.
  1. Pilates nu este o forma de yoga, ci una de fitness. Diferenta dintre cele doua tipuri de exercitii, yoga si Pilates, consta in faptul ca yoga se practica doar folosind greutatea corpului, pe o saltea, in timp ce pentru Pilates exista si aparate speciale (scaunul Wunda, Ped-a-Pull, Spine Corrector) pentru a va ajuta sa executati corect exercitiul sau pentru a mari gradul de dificultate.
  1. Practic, exista doua tipuri de exercitii Pilates: cele practicate pe saltea, in care se utilizeaza o combinatie intre gravitatie si greutatea propriului corp pentru a dezvolta rezistenta musculara si cele practicate cu ajutorul unor aparate speciale, ce includ utilizarea de diverse echipamente si greutati pentru antrenarea muschilor.

Asadar, Pilates este o forma de fitness ce va ajuta sa aveti un corp si o minte sanatoase, un abdomen tonifiat si o postura corecta. In plus, practicarea acestor exercitii va dezvolta musculatura si va ajuta sa pierdeti calorii, atat in timpul antrenamentului, cat si dupa acesta.

Lucreaza-ti mintea si corpul intr-o atmosfera relaxanta alaturi de Social Gym! 

Sursa foto

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro.