Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

3 tipuri de aerobic pentru a va tonifia membrele inferioare

Spinning cu SILVIAN
19:30 - 20:30
marți
19 noiembrie 2019
 
 

step aerobic - CopyCine nu isi doreste picioare suple si tonifiate si coapse subtiri? Daca v-am atras atentia, atunci ar trebui sa cititi articolul de mai jos, unde va vom prezenta, pe scurt, trei tipuri de antrenamente de aerobic care va vor ajuta sa va tonifiati membrele inferioare, dar si sa va cresteti rezistenta la efort.

  1. Aerobic 360: este o clasa in care se utilizeaza pasi de baza din aerobic, intr-un ritm ce creste treptat. Datorita efortului intens si continuu, o ora de cardio tone are efecte benefice asupra aparatului respirator, crescand adaptabilitatea acestuia la efort. Principalele grupe de muschi lucrate in cadrul acestui exercitiu sunt cei abdominali, fesierii si musculatura lombara.

Clasa de cardio tone are o durata de aproximativ 50 de minute, primele si ultimele 5 minute fiind dedicate incalzirii si, respectiv, relaxarii dupa antrenament. Exercitiile propriu-zise sunt efectuate in doua parti: in prima parte, dupa incalzire, se executa o serie de pasi de aerobic de intensitate si complexitate ridicate. In partea a doua a antrenamentului se pot efectua exercitii la saltea, care tonifica musculatura membrelor inferioare si a fesierilor.

  1. Tae-bo: pentru cei care prefera antrenamentele mai ,,dureʼʼ, o clasa de tae-bo, in care miscarile sunt specifice artelor martiale, este ideala pentru a slabi si pentru ca membrele inferioare sa capete fermitate. In cadrul antrenamentului veti exersa lovituri de brate si picioare, combinate cu eschive. De asemenea, coregrafia este un element important la o clasa de tae-bo, aceasta avand ritmuri si tempouri diferite. Tae-bo-ul este, de asemenea, si un ,,inamicʼʼ al celulitei.
  1. Step aerobic: antrenamentul de step aerobic solicita musculatura membrelor inferioare si coordonarea. Miscarile executate sunt adaptate in functie de elementul de baza al acestui tip de aerobic: pasirea pe si de pe step, care are o inaltime reglabila, pentru ca fiecare persoana sa poata lucra in functie de inaltime pe care o are si de gradul de dificultate dorit. De asemenea, ritmul de executie este unul alert, iar complexitatea coregrafiei se mareste treptat. Partea de incheiere este dedicata exercitiilor de stretching si respiratie.

Pentru exercitii cat mai eficiente de tonifiere a musculaturii membrelor inferioare, alege una dintre clasele de aerobic de la Social Gym!

Sursa foto

Etichete: , , , , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro.